Lasten oma radio aloittaa yhteistyön ROY:n kanssa

Lasten oma radio on kaikille lapsille ja lapsenmielisille suunnattu radiokanava, joka soittaa lapsille tehtyjä ohjelmia, lastenmusiikkia,
satuja ja kuunnelmia. Lasten oma radio kuuluu Internetissä ja myös perinteisillä FM-taajuuksilla. Lasten oma radio lähettää ohjelmaa joka päivä
klo 6.00-22.00 osoitteessa www.lastenomaradio.fi, ja sitä voi kuunnella tietokoneen lisäksi myös matkapuhelimella esimerkiksi autossa. Lasten oma radio kuuluu kaikkialla maailmassa.

“Lasten oma radio haluaa toiminnallaan edistää suomalaista lastenmusiikkikulttuuria ja lasten mediakasvatusta. Tarjoamme lapsille musiikin lisäksi hauskoja ja opettavaisia ohjelmia, satuja, kuunnelmia sekä lasten uutisia.”  kertoo Luca Gargano, ohjelmapäällikkö, Mediahaloo Oy.

”Vastaanotto on ollut upea. Toiminta alkoi vuoden 2012 alusta, ja kuulijamäärä on kasvanut tasaisesti ilman sen kummempaa mainontaa. Tällä hetkellä meitä kuunnellaan n. 1500 kertaa päivässä verkossa. Lisäksi Lasten oma radio kuuluu lauantaisin klo 7.00-11.00 pääkaupunkiseudulla Lähiradion taajuudella 100,3 MHz. Tämä on uusi ja mielenkiintoinen mahdollisuus mainostajalle, jota haluamme olla mukana edistämässä.” Kia Leinonen, asiakkuusjohtaja, Roy Finland.

”Lasten oma radio suuntaa ohjelmansa kaikille suomenkielisille lapsiperheille. Haluamme kehittää radiota yhteistyössä mainostajien kanssa.
Alkuillan erikoisohjelmissa kuullaan mm. vanhaa lastenmusiikkia, klassista, kansanmusiikkia ja ruotsinkielisiä lastenlauluja sekä kouluikäisten lasten perjantaidisko. Viikonloppuisin ohjelmassa on toivelauluja ja kuunnelmia, ja joka ilta kuullaan iltasatu sekä rauhallista unimusiikkia eli perinteisiä tuutulauluja.” Ann Wikström, tj Mediahaloo Oy

ROY on markkinoinnin erikoisosaamista yhdistävä itsenäisten markkinointi- ja mainostoimistojen allianssi, joka hyödyntää perinteisten ketjujen ja itsenäisten toimijoiden edut ja rakentaa uudenlaista markkinointikulttuuria. Royn tarjontaan kuuluu mainonnan suunnittelu ja brändinhallinta, digitaalinen markkinointi ja tutkimustoiminta, Kaupan Paras Kaveri™ -jakelutiemarkkinoinnin työkalut sekä promo- ja tapahtumatuotannot.